Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Serge LeCompt |
![]()
Сообщение
#1
|
||
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сообщений: 745 Репутация: 24 points Регистрация: 27/4/2006 Пользователь №: 938 Пол: ![]() ![]() |
Неподскажете как настрить примочку так что бы более илм мение звучало как у Evanescence..
А я чегото конечно добился , но хотелось бы большего.. может комунть удалось... |
||
![]() ![]() |
Arny |
![]()
Сообщение
#2
|
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сообщений: 1 672 Репутация: 62 points Регистрация: 1/2/2006 Пользователь №: 425 Пол: ![]() ![]() |
На этот вопрос ответит только сам Бэн Муди. В одном журнале было опубликовано интервью, в котором у Бэна спросили, как ему удалось получить такой своеобразный гитарный звук. Вот маленький отрывок из статьи:
— You’ve got a very distinctive guitar sound. How did you hit on that? Ben Moody: — On songs like Going Under and Bring Me To Life I just recorded my standard guitar sound, then messed around with it in Pro Tools. I filtered it a lot and changed the EQ to make it sound really overdriven, then I used panning automations to make it chop back and forth between the speakers. The fact it’s just one guitar, rather than being doubled, makes it sound even grainier and more focused. Apart from that, I usually go through a Mesa Boogie Road King (amp), I also use a Line 6 Pod Pro (effects pedal) for delay and chorus, things like that. |
||
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия |
![]() |
Сейчас: 27th April 2025 - 02:44 AM |